Odbiorcy Usługi

  • Osoby dokonujące rezerwacji biletów za pośrednictwem stron internetowych (np. na koncerty, do kina, samolotowych, kolejowych)
  • Osoby rezerwujące usługi turystyczne za pośrednictwem stron internetowych (np. wynajem samochodu, wykup wycieczki)
  • Klienci sklepów internetowych i serwisów aukcyjnych
  • Klienci firm ubezpieczeniowych, dokonujący przedłużenia lub zakupu polisy
  • Klienci restauracji dostarczających posiłki na dowóz
  • Osoby chcące uzyskać dostęp do płatnych treści internetowych
  • Osoby korzystające z usług i aplikacji internetowych o charakterze abonamentowym

Jak to działa?

Usługa ChargeCall działa w oparciu o połączenia wychodzące, czyli inicjowane przez system i skierowane do użytkownika, a realizowana jest w rezultacie wyboru przez użytkownika rodzaju płatności po dokonaniu zakupu na stronie internetowej.

  1. Podanie numeru telefonu Użytkownik wybierając usługę ChargeCall jako formę płatności, podaje numer telefonu, z którego chce zrealizować płatność
  2. Potwierdzenie wyboru formy płatności Asystent Płatności ChargeCall dzwoni do użytkownika, przedstawia dane płatności oraz prosi o potwierdzenie chęci dokonania opłaty za pośrednictwem usługi ChargeCall
  3. Pobranie danych karty płatniczej Jeżeli użytkownik korzysta z usługi Profil VoicePay, może potwierdzić dokonanie płatności za pośrednictwem zdefiniowanej karty płatniczej; w przeciwnym razie podaje numer karty oraz kod CVV
  4. Weryfikacja płatności System weryfikuje poprawność podanych danych oraz oczekuje na akceptację płatności po czym następuje zakończenie rozmowy z systemem
  5. Potwierdzenie realizacji płatności Użytkownik za pośrednictwem SMS lub poczty e-mail otrzymuje potwierdzenie dokonania zakupu oraz płatności

Usługa pozwala na zakończenie transakcji bez konieczności logowania się do tradycyjnych formularzy przelewów elektronicznych, co z jednej strony zapewnia odbiorcom usługi większą swobodę w organizowaniu swojego czasu, z drugiej zaś pozwala go zaoszczędzić.

Jak zacząć?

Jeśli chcesz udostępnić swoim Klientom nowoczesną,wygodną i bezpieczną formę płatności, napisz do nas, a my przedstawimy Ci ofertę współpracy dopasowana do oczekiwań Twoich i Twoich klientów.

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin

Skorzystaj z rozwiązania VoicePay odpowiedniego dla potrzeb Twoich lub Twojego Biznesu

VoiSprzedaż i rezerwacja telefonicznacePay

Usługa ChargeForward™

Dowiedz się więcej

Usługa ChargeForward jest alternatywą dla przekierowań do konsultantów obsługujących płatności telefoniczne. W trakcie rezerwacji lub zakupów telefonicznych użytkownik zostaje przekierowany do Wirtualnego Asystenta Płatności ChargeForward, gdzie w oparciu o technologię rozpoznawania mowy (lub wybierania tonowego) pobierane są dane niezbędne do przeprowadzenia płatności, takie jak numer karty, termin jej ważności oraz kod bezpieczeństwa. Usługa ChargeForward może być zintegrowana z usługą Profil VoicePay, dzięki czemu możliwe jest wykorzystanie wcześniej zdefiniowanych przez użytkownika kart płatniczych.

Sprzedaż i rezerwacja internetowa (e-commerce)

Usługa ChargeCall™

Dowiedz się więcej

Usługa ChargeCall umożliwia zrealizowanie opłaty za zakupy internetowe za pomocą połączenia telefonicznego. Po wybraniu tej metody płatności, na podany przez użytkownika numer telefonu oddzwania Wirtualny Asystent Płatności ChargeCall, który przedstawia użytkownikowi dane o transakcji (przedmiot i cena zakupu, platforma zakupowa, dane użytkownika), a następnie realizuje płatność przez pobranie danych karty płatniczej lub przez wybranie wcześniej zdefiniowanej karty.

Indywidualny profil płatniczy

Profil VoicePay™

Dowiedz się więcej

Usługa Profil VoicePay skierowana jest do użytkowników indywidualnych i pozwala na bezpieczne i wygodne dokonywanie płatności w trakcie rozmowy telefonicznej z robotem. Dzięki możliwości dodania i zapamiętania do Profilu VoicePay kart płatniczych, dokonanie transakcji nie wymaga podawania danych karty przez co proces płatności przebiega dużo szybciej niż tradycyjne płatności telefoniczne.