Odbiorcy Usługi

  • Klienci sklepów internetowych oraz portali aukcyjnych
  • Osoby korzystające z platform internetowych służących do rezerwacji biletów (kolejowych,lotniczych, kinowych, teatralnych itp)
  • Osoby korzystające z rezerwacji biletów za pomocą kanału telefonicznego
  • Osoby dokonujące zakupu lub rezerwacji usług turystycznych (zakup wycieczki, wynajem samochodu, wykupienie ubezpieczenia)
  • Klienci firm ubezpieczeniowych dokonujący zakupu lub przedłużenia polisy
  • Klienci dostawców usług telekomunikacyjnych
  • Klienci dostawców energii, wody, gazu itp
  • Odbiorcy innych usług abonamentowych
  • Klienci restauracji, oferujących posiłki na dowóz
  • Osoby poszukujący płatnych treści internetowych
  • Właściciele kart płatniczych i kont bankowych

Jak to działa?

Profil VoicePay jest alternatywą dla przelewów tradycyjnych, elektronicznych oraz mobilnych aplikacji płatniczych. Pozwala na szybkie, łatwe i bezpieczne zrealizowanie zarówno płatności jednorazowych, jak i cyklicznych. Oparta o technologie głosowe usługa płatnicza, dla wygody użytkowników została rozbudowana o TeleSerwis oraz panel użytkownika. TeleSerwis jest kanałem kontaktu, służącym użytkownikom szukającym dodatkowych informacji na temat usługi, pomocy, a także informacji dotyczących statystyk swoich transakcji. Panel użytkownika natomiast pozwala na zdefiniowanie podstawowych danych użytkownika oraz na podanie dodatkowych informacji, znacznie poszerzających możliwości Profilu VoicePay.

  1. Zdefiniowanie kart płatniczych w profilu Użytkownik dodaje swoje karty płatnicze, nadając im wybrane przez siebie identyfikatory
  2. Zdefiniowanie listy odbiorców Użytkownik tworzy grupę stałych odbiorców płatności,a także listę stałych zleceń płatności
  3. Podanie danych kontaktowych Użytkownik podaje numer telefonu i / lub adres e-mail, na który będą przesyłane potwierdzenia zrealizowanych płatności
  4. Sposób kontaktu użytkownika z systemem Płatności za pośrednictwem Profilu VoicePay mogą być inicjowane zarówno przez samego użytkownika, który wykonuje połączenie do Asystenta Płatności i zleca mu dokonanie transakcji lub inicjowane przez systemy ChargeCall i ChargeForward
  5. Wybór odbiorcy płatności Zlecając realizację płatności, użytkownik może wybrać odbiorcę z grupy stałych odbiorców lub podać nowy numer konta bankowego
  6. Potwierdzenie transakcji W przypadku transakcji inicjowanych przez CahrgeCall lub ChargeForward, użytkownikowi pozostaje zweryfikowanie danych transakcji oraz potwierdzenie zlecenia wykonania płatności
  7. Uzyskanie informacji Użytkownik może uzyskać od Asystenta Płatności VoicePay informacje o nadchodzących płatnościach i terminach spłaty kart debetowych

Profil VoicePay pozwala na realizację transakcji z dala od komputera i niezależnie od dostępu do internetu. Dzięki temu użytkownicy mogą w sposób optymalny wykorzystać bezproduktywny czas np podróży samochodem do zrealizowania comiesięcznych transakcji lub nagłych opłat. Wirtualny Portfeł Płatniczy zapewnia użytkownikom również łatwy dostęp do informacji związanych z obsługą ich kart płatniczych.

Jak zacząć?

Czy chcesz usprawnić dokonywanie swoich jednorazowych i cyklicznych płatności? Nie masz czasu na wypełnianie formularzy tradycyjnych przelewów? Wypełnij poniższy formularz, napisz nam o swoich potrzebach i przyzwyczajeniach, a my opowiemy Ci w jaki sposób Profil VoicePay usprawni dokonywanie płatności.

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin

Skorzystaj z rozwiązania VoicePay odpowiedniego dla potrzeb Twoich lub Twojego Biznesu

VoiSprzedaż i rezerwacja telefonicznacePay

Usługa ChargeForward™

Dowiedz się więcej

Usługa ChargeForward jest alternatywą dla przekierowań do konsultantów obsługujących płatności telefoniczne. W trakcie rezerwacji lub zakupów telefonicznych użytkownik zostaje przekierowany do Wirtualnego Asystenta Płatności ChargeForward, gdzie w oparciu o technologię rozpoznawania mowy (lub wybierania tonowego) pobierane są dane niezbędne do przeprowadzenia płatności, takie jak numer karty, termin jej ważności oraz kod bezpieczeństwa. Usługa ChargeForward może być zintegrowana z usługą Profilu VoicePay, dzięki czemu możliwe jest wykorzystanie wcześniej zdefiniowanych przez użytkownika kart płatniczych.

Sprzedaż i rezerwacja internetowa (e-commerce)

Usługa ChargeCall™

Dowiedz się więcej

Usługa ChargeCall umożliwia zrealizowanie opłaty za zakupy internetowe za pomocą połączenia telefonicznego. Po wybraniu tej metody płatności, na podany przez użytkownika numer telefonu oddzwania Wirtualny Asystent Płatności ChargeCall, który przedstawia użytkownikowi dane o transakcji (przedmiot i cena zakupu, platforma zakupowa, dane użytkownika), a następnie realizuje płatność przez pobranie danych karty płatniczej lub przez wybranie wcześniej zdefiniowanej karty.

Indywidualny profil płatniczy

Profil VoicePay™

Dowiedz się więcej

Usługa Profil VoicePay skierowana jest do użytkowników indywidualnych i pozwala na bezpieczne i wygodne dokonywanie płatności w trakcie rozmowy telefonicznej z robotem. Dzięki możliwości dodania i zapamiętania do Profilu VoicePay kart płatniczych, dokonanie transakcji nie wymaga podawania danych karty przez co proces płatności przebiega dużo szybciej niż tradycyjne płatności telefoniczne.